Օմանի արտգործնախարարը հայտարարել է, որ Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլը տեղի կունենա հաջորդ ուրբաթ՝ Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Իրանի և ԱՄՆ-ի պատվիրակությունները Թեհրանի միջուկային ծրագրի և ԱՄՆ-ի պատժամիջոցների վերացման վերաբերյալ չորս փուլ են անցկացրել Օմանի մայրաքաղաք Մասկատում և Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Բացի այդ, Իրանը, Ֆրանսիան, Գերմանիան և Մեծ Բրիտանիան ուրբաթ բարձր մակարդակի հանդիպում են անցկացրել Ստամբուլում։               
 

Թանգարանների լռությունն ու աղմուկը

Թանգարանների լռությունն ու աղմուկը
15.05.2018 | 00:41

«Իրատեսն» իր հրապարակումներից մեկում անդրադարձել էր արձակագիր, դրամատուրգ, սցենարիստ, ռեժիսոր, գեղանկարիչ Աղասի Այվազյանի վտանգված ժառանգության խնդրին: Գրողի այրին` Գրետա Վերդյանը, արդեն վաղուց բարձրաձայնում է խնդիրը` ընդգծելով այվազյանական կենտրոն ունենալու անհրաժեշտությունը: «Հայֆիլմի վերածնունդ» նախաձեռնության ղեկավար, ռեժիսոր ՀԱՅԿ ԲԱԲԱՅԱՆԸ սույն խնդրով դիմել էր հանրապետության նախագահին (մանրամասները՝ «Իրատեսի» 11.05.2018 համարում):
Արձագանքելով հրապարակմանը` «Իրատեսի» ընթերցողները հետաքրքրվել էին` հնարավոր չէ՞ այվազյանական անկյուն բացել հայկական եռահարկ կինոթանգարանում՝ «Սինեմատեկում» (ստեղծվել է Կինեմատոգրաֆիստների միության նախագահ Հարություն Խաչատրյանի և Հայկ Բաբայանի մտահղացմամբ), որտեղ և՛ Այվազյանի գեղանկարչական աշխատանքները կներկայացվեն, և՛ գրքերը, և՛ ֆիլմերը:


Հայկ Բաբայանն ի պատասխան ասաց, որ դեռևս անցյալ տարի այդ հարցը բարձրացրել է նոր ստեղծվող կինոթանգարանի հանձնաժողովում: Պարզվել է` Գրետա Վերդյանը չի ցանկանում, որ Այվազյանի ժառանգությունը որևէ թանգարանի, կենտրոնի մաս կազմի. «Հարություն Խաչատրյանը նույնպես տեղյակ էր խնդրին, ու չեմ կարծում, թե նա կամ հայ կինոյի պատմությունը, գրականությունը գնահատող ցանկացած ոք Գրետա Վերդյանից պակաս են անհանգստացած Այվազյանի ժառանգության խնդրով»: Հայկ Բաբայանը չի բացառում կարճ ժամանակահատվածում առանձին թանգարան ունենալու խնդրի լուծումը, միաժամանակ նկատում է, որ եսասիրական մոտեցումներ կան այս հարցի շուրջ, դրա համար էլ այն լուծում չի ստանում:
Հետաքրքրվեցի նաև, թե ինչ փուլում է կինոթանգարանի աշխատանքը, ինչ ուշագրավ ցուցանմուշներ կան:


«Այս պահին ամենաուշագրավ նմուշը «Ռոդինա» տեսախցիկն է, որով նկարահանվել են հայկական շատ ֆիլմեր, դրանով աշխատել է նաև Լևոն Աթոյանցը: Այն, որ «Ռոդինայով» նկարահանվել է «Զինվորն ու փիղը» ֆիլմը, արդեն պատմական իրողություն է: Այսօր երևի թե չկարողանան նման ֆիլմ նկարահանել, նայում են ու մտածում` ինչպե՞ս են նկարահանել: Դրանում է հայկական կինոյի առանձնահատկությունը, ստեղծել ենք քիչ, բայց եզակի ֆիլմեր»,- ասաց Հայկ Բաբայանը, նշելով, որ ցուցանմուշներն իրականում շատ չեն, որովհետև «Հայֆիլմի» թալանից հետո քիչ բան է մնացել, որոշ բաներ ցրված են Ռուսաստանում, Թբիլիսում: Երիտասարդ ռեժիսորն ավելի շատ կարևորում է կինոթանգարանի ինտերակտիվ լուծումները, մեռած թանգարանին կամ, այսպես ասած, թանգարանային լռությանը նա կողմ չէ: «Ցուցանմուշները կարևոր են, բայց մենք չենք սահմանափակվում միայն դրանով: Ինձ թվում է` մարդիկ այսօր չեն գնա թանգարան` նայելու «Ռոդինա» տեսախցիկը, ինչը կարող են համացանցում էլ փնտրել, գտնել, տեսնել, առավել հետաքրքրական են կինոմթնոլորտը, կենդանի թանգարանը: Ես սա ասում եմ՝ հաշվի առնելով նաև տարբեր երկրների թանգարանների փորձը»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5247

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

ուս Քրիստոսի»' title='«Ի փառս մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի»' width='220' height='163' />
«Ի փառս մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի»

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

«Թավշյա» հարաբերություններ
«Թավշյա» հարաբերություններ